Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Εισαγωγή


Όταν τον Αύγουστο του 2007 άρχισε η συστηματική πυρπόληση των δασικών και μη περιοχών της Ελληνικής Επικράτειας, κατάλαβα πως άρχισε με τον τρόπο αυτό η ολομέτωπη επίθεση των Εβραιοσιωνιστών κατά της Πατρίδας μας και του Ελληνισμού.

Σ’ αυτό το συμπέρασμα δεν με οδήγησε η εξυπνάδα μου. Εξάλλου δεν θεωρώ τον εαυτό μου τόσο πολύ έξυπνο, που να ξεπερνά η νοημοσύνη μου τη δική Σας. Μου αποκαλύφτηκε το γεγονός κ η αιτία που  προκάλεσε τόσο αυτό το ίδιο, όσο και την κοινωνική, πολιτική κ οικονομική κρίση, που χτύπησε τον Ελληνισμό και την Πατρίδα μας. Αλλά το στενό μυαλό μου και πάλι δε μπόρεσε να συλλάβει το μέγεθος της καταστροφής. Όπως και των επιπτώσεων, που αυτή θα είχε σ’ εμένα και στην οικογένειά μου από το 1998 κ έπειτα.

Κάπως πιο καλά μπόρεσα ν’ αντιληφτώ το μέγεθος και τη σημασία των γεγονότων, που συντελούνται ακόμη στη Β. Αφρική και την «Εγγύς Ανατολή» πριν ακόμα ξεκινήσει από την Αίγυπτο η εφαρμογή τους πάνω στο χάρτη…

Όταν πια φτάσαμε στα γεγονότα του Αυγούστου του 2007, συνειδητοποίησα τον κίνδυνο κι αποφάσισα ν’ αντιδράσω καταγγέλλοντας τα γεγογότα και την αιτία που τα προκαλούσε και την πηγή απ’ όπου προερχόταν αυτά. Τότε επανήλθα στη δημοσιογραφία, από την οποία επείχα για μεγάλο χρονικό διάστημα, επειδή είχα σιχαθεί από τα όσα συνέβαιναν ανεμπόδιστα στην Ελλάδα ως τότε. Και δυστυχώς συνεχίζουν και συμβαίνουν ακόμη και τώρα και μάλιστα με ρυθμό πολύ πιο γρήγορο και χωρίς να κρατούνται από τους δημιουργούς του ούτε τα στοιχειώδη προσχήματα.   

Μέρος από τα …προϊόντα της δημοσιογραφικής μου δραστηριότητας καταχωρίζω σταδιακά παρακάτω, με την ελπίδα πως αυτά θα βοηθήσουν πιο πολλούς να ιδούν από άλλη οπτική γωνία τα γεγονότα, τους παραγωγούς και διακινητές των οποίων κατονομάζω.

Σ’ αυτό με βοήθησε η Μαριάννα, που είχε την καλοσύνη να μου ανοίξει αυτό το δρόμο, στον οποίο δεν είχα πρόσβαση μέχρι σήμερα 11.8.2013, και την ευχαριστώ πολύ.

Στο τέλος του κάθε άρθρου αναφέρω την ημερομηνία που γράφηκε και τον αριθμό του φύλλου, την ημερομηνία και τ’ αρχικά της εφημερίδας που δημοσιεύτηκε. Το «Ρ.» προσδιορίζει τη βδομαδιάτικη εφημερίδα «ΡΕΘΕΜΝΟΣ», που εκδίδεται στο Ρέθεμνος και το «Σ.Ν.» τη «ΣΕΛΙΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ», που εκδίδεται στα Χανιά.

Ευχαριστώ Σας για το χρόνο, που θα διαθέσετε διαβάζοντας τ’ άρθρα μου αυτά κ εύχομαι ν’ αποβούν και σε Σας ωφέλιμα, χρήσιμα και κατατοπιστικά.

Ίσως σε κάποιους από Σας φανεί απίστευτο το περιεχόμενό τους. Σε άλλους φανταστικό. Όμως η εξέλιξη των γεγονότων από το 2007 κ έπειτα επιβεβαιώνει τη σκληρή πραγματικότητα μέχρι κεραίας. Γι’ αυτό να περιμένετε να συμβή και το ανεκτέλεστο ακόμη κομμάτι του σχεδίου…                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου