4.2.2018
Συλλαλητήριο – Σόου του Ουρανομήκη
Θεωρώ πως ήταν αναγκαίο
κακό να γίνει Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας.
Διακήρυξης του Ελληνικού Πατριωτισμού. Στήριξης της ακεραιότητας της Ελληνικής Επικράτειας. «Προς γνώσιν και
συμμόρφωσιν»
Είναι γεγονός πως, η λέξη Πατριωτισμός πήγαινε να μπει σε αχρησία
κ ήταν προς διαγραφή από το ελληνικό λεξιλόγιο εδώ και πολλά χρόνια,
γιατί ενοχλούσε το άκουσμά της τους απάτριδες
«διεθνιστές».
Αυτοί ενοχλούνται από την
έκφραση του Πατριωτισμού των Ελλήνων
και μόνο. Δεν τους ενοχλεί η εκδήλωση του Πατριωτισμού από τους Τούρκους. Ούτε από του Αλβανούς, τους Σλάβους, τους Βουλγάρους,
τους Ισραηλίτες, τους Γερμανούς κ.λπ. Γιατί; Μα, γιατί αποτελούν φερέφωνα της ξένης προπαγάνδας.
Οι άλλοι, λοιπόν, να έχουν δική τους Πατρίδα και να «αμύνονται περί Πάτρης». Οι δε Έλληνες
να μην έχουν! Αλλά ν’ αμύνονται περί
πάρτης, όπως αυτοί που κατέστρεψαν την οικονομία του Ελληνισμού.
Έπρεπε, λοιπόν, ο
Ελληνικός Λαός να εκδηλώσει τον Πατριωτισμό
του άμεσα μ’ ένα συλλαλητήριο. Να κλείσει
τα στόματα των τελάληδων, που διαλαλούν ανθελληνικά συνθήματα υποταγής κι
αφελληνισμού μέσα κ έξω από το Κοινοβούλιο.
Διακηρύττουν υποτέλεια των Ελλήνων. Αποδέχονται συρρίκνωση
της Ελληνικής Επικράτειας. Επικαλούνται σοφιστείες. Επιχειρηματολογούν με
λόγο προδοτικό, με ωραιοποίηση
εκφράσεων. Μιλούν αλληγορικά. Προκαλούν την πολυγλωσσία. Συσκοτίζουν τα μυαλά. Μπερδεύουν με τους δικολαβισμούς,
οι «ρήτορες του Εβραιοσιωνισμού». Οι κατάπτυστοι Γραικύλοι. Στηρίζουν ανθελληνικές
αποφάσεις του εχθρού οι προδότες. Ενός εχθρού, που έρχεται ως φίλος να
καταστρέψει ό,τι το Ελληνικό…
Οι επιλογές όμως ομιλητών δεν υπήρξαν ό,τι
καλύτερο. Ίσως οι επιλογές να γίνηκαν με κριτήρια, που θα οδηγούσαν σε
αποπροσανατολισμό του Λαού.
Θα ήταν πιο σωστό να
επιλεγόταν ομιλητές, που να μην είναι πολιτικοί. Να μη θεωρηθεί πως, η φωνή
του Συλλαλητηρίου ήταν αντήχηση μιας
πολιτικής παράταξης. Η ατυχής επιλογή
έδωσε το δικαίωμα να θεωρηθεί το Συλλαλητήριο αντικυβερνητικό και πως
έκφραζε τάχα θέσεις της Αντιπολίτευσης.
Η προσφώνηση του πρώτου ομιλητή προς το Ελληνικό Έθνος, που είχε απέναντί του
με το αμίμητο: «Αδέρφια μου φασίστες, ρατσιστές,
αναρχικοί, τρομοκράτες, τραμπούκοι.»!!
Μόνο αξιοπρεπής
προσφώνηση προς το Ελληνικό Έθνος δεν
ήταν. Δεν αποτελείται και δε
χαραχτηρίζεται με αυτούς τους όρους το Έθνος το Ελληνικό. Θα μπορούσαν
κάποιοι από τους χαραχτηρισμούς αυτούς ν’ αντιστραφούν από το Ακροατήριο και ν’ αποδοθούν προς τον
ομιλούντα. Γιατί και φασίστας, κι αναρχικός, και ρατσιστής υπήρξε. Και παρέλαση
προς όλες τις πολιτικές παρατάξεις έκαμε. Όχι γιατί πίστευε σ’ αυτές, αλλά
γιατί έτσι διαφήμιζε τον εαυτό του. Υπήρξε μέλος της Νεολαίας του Μεταξά; Υπήρξε
Βουλευτής του ΚΚΕ; Υπήρξε συνεργαζόμενος Βουλευτής με την ΕΡΕ; Ίδρυσε τη «Σπίθα»
με πρότυπο τη «Σπίθα» της κόρης του Ιω. Μεταξά
Λουκίας Μαντζούφα-Μεταξά; Η δική του «Σπίθα» είχε σχέση με ξένες «μυστικές
υπηρεσίες»; Αυτός θεωρεί τον εαυτό του «πυρόβολο» της «Σπίθας»;
Που είναι η σταθερή
ιδεολογία του; Πλατανόφυλλο στους ανέμους;
Υπήρξε υμνητής του Μασόνου Κ. Καραμανλή, με τα τόσα Εθνικά πωλητήρια; Εξακολουθεί να
πιστεύει ότι «οι σημερινοί έλληνες είναι
μαϊμούδες της Δύσης»; Και, αν ναι, τότε γιατί έκανε περιοδείες σε πόλεις της
Δύσης. Γιατί συνεργάστηκε με πολιτικούς και καλλιτέχνες αυτής κ επιζητούσε
προβολή; «Μαϊμού της Δύσης» ήταν ως
Έλληνας καλλιτέχνης και γυμναζόταν από αυτούς;
Και, αν ήταν, ποιός γύφτος του ‘παιζε το ντέφι;
Και
τέλος: Είναι Μασόνος; Και με ποια
ιδιότητα κλήθηκε, πήγε, στις ΗΠΑ κ εκπροσώπησε την Ελλάδα τον Ιούνη του 1974;
Ποιος τον κάλεσε; Ποιοι άλλοι Έλληνες μετείχαν στις συζητήσεις που, λέγεται, ότι
είχαν θέμα «το μέλλον της Ελλάδας μετά
τη διχτατορία»;
Είπε ακόμη πως: «Οι πατριώτες που μας κυβερνούν και τα
βαποράκια τους οι αριστεριστές έριξαν μπογιές για να με εμποδίσουν να μιλήσω
μπροστά σε εσένα κυρίαρχε λαέ.». Όμως είναι σίγουρο πως «οι αριστεριστές» έριξαν
τις μπογιές για να τον εμποδίσουν να
μιλήσει; Ή, μήπως τις έριξαν εν γνώσει του για να τον διαφημίσουν ως θύμα και να μαζώξουν κόσμο;
Αυτό το: « Αφιερώνω
την ομιλία μου στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη. Δεν ντρέπομαι όπως οι εθνομηδενιστές
που μας κυβερνούν.» τι χρειαζόταν; Να
ήταν τουλάχιστον ποιο σαφής ώστε, ο κόσμος να καταλάβει σε ποιο Θεόδωρο Κολοκοτρώνη αφιέρωνε την ομιλία
του: στο Γέρο του Μοριά ή στο μασόνο εγγονό αυτού, τον επιλεγόμενο «Φαζέλ»;
Η δήλωσή του ότι : «Είμαι πατριώτης, διεθνιστής και περιφρονώ
και μάχομαι το φασισμό, στην πιο πιο απατηλή και επικίνδυνη μορφή του, την
αριστερόστροφη», τι νόημα είχε; Ταιριάζει ο Πατριώτης με το διεθνιστή; Αλλά, και που βιδώνουν σ’ ένα συλλαλητήριο εκδήλωσης Πατριωτισμού και στήριξης Εθνικών θέσεων άμυνας κατά ξένης
επιβουλής τ’ αριστερόστροφα και δεξιόστροφα μπουλόνια σε μια Εθνική ανοξείδωτη ντίζα; Πολιτική προπαγάνδα κάνομε ή εθνική πατριωτική γραμμή ακολουθούμε;
Πως κηρύττεις την ενότητα, και παράλληλ προσπαθείς να δώσεις αιτίες για
διαίρεση; Σε ποιους πουλάς πατριωτισμό; Όσο για το πολιτικό του πιστεύω, θεωρώ
πως είναι ανάλογο με το θρησκευτικό…
Ύστερ’ από αυτά
μπήκε στο θέμα και φώναξε:
«Σε μια δύσκολη για την πατρίδα μας ώρα, όπου μαύρα
σύννεφα φαίνονται να πυκνώνουν απειλητικά. Τα Σκόπια με όχημα το όνομα
Μακεδονία και παραμορφώνοντας τα ιστορικά γεγονότα σε βαθμό γελοιότητας,
επιδιώκουν την επέκταση των συνόρων τους εις βάρος των δικών μας, για τη
δημιουργία της λεγόμενης Μακεδονίας του Αιγαίου.
Με μια κολοσσιαία προπαγάνδα κατόρθωσαν να παρασύρουν
σε αυτή την ιστορική γελοιότητα μεγάλο αριθμό κρατών, επωφελούμενοι από τη
στάση των Ελλήνων που δεν έκαναν καμιά προσπάθεια να ανασκευάσουν την
χονδροειδή παραποίηση της ιστορίας αυτή…
Να
μην συμφωνήσουμε ποτέ ότι υπάρχει άλλη χώρα με το όνομα Μακεδονία γιατί αν το
κάνουμε είναι σαν να θέλουμε να βγάλουμε τα μάτια με τα ίδια μας τα χέρια.
Τυχόν υποχώρηση από αυτή τη γραμμή, όχι στον όρο
Μακεδονία, θα είχε ολέθριες συνέπειες για τη χώρα μας. Αν υποχωρήσουμε είναι
σαν να ανοίγουμε διάπλατα τα σύνορά μας σε αυτούς που μας απειλούν ανοιχτά και
ξεδιάντροπα μέσα από το ίδιο τους το Σύνταγμα.
Υπάρχουν
ισχυρές διεθνείς δυνάμεις που έχουν στόχο τη "σαλαμοποίηση" των
Βαλκανίων. Η περίπτωση της Γιουγκοσλαβίας είναι ακόμη νωπή. Το επόμενο θύμα θα
είναι η χώρα μας.
.
Απευθύνουμε έκκληση στους βουλευτές, που έχουν το
δικαίωμα να ζητήσουν δημοψήφισμα, να προκαλέσουν τη σχετική συζήτηση στη βουλή
και να κινητοποιήσουν αυτό το εθνικής σημασίας ζήτημα.
Πιστεύω απόλυτα αυτό το μεγάλο πρόβλημα θα πρέπει να
το αντιμετωπίσουμε ενωμένοι σαν μια γροθιά. Και πιστεύω απόλυτα ότι είμαστε
ενωμένοι, γιατί ανεξάρτητα από τις διαφωνίες μας, είμαστε όλοι πατριώτες.
Όταν υπερασπίζεται κανείς τα δίκαια της πατρίδος του
και του λαού του, αυτό δεν είναι εθνικισμός, είναι πατριωτισμός. Και η Ελλάδα
σήμερα έχει περισσότερο από κάθε άλλη φορά την ανάγκη από πατριώτες.
Η Μακεδονία είναι μία και ήταν, είναι και θα είναι
πάντα ελληνική».
Μ’ αυτά συμφωνώ και προσυπογράφω ανεπιφύλαχτα.
Τα υπόλοιπα τι χρειαζόταν; Κάπου αντέφασκαν, αντίκρουαν
το καυτό εθνικό και πατριωτικό προσδοκώμενο...
Καθώς κ η επωδός: «τούτο το
χώμα είναι δικό τους και δικό μας», εχτός του ότι είναι από άλλο…
ανέκδοτο, ανέτρεψε και τις θέσεις των
Ελλήνων ως προς το ζητούμενο, όπως αυτές προβλήθηκαν πρωτύτερα!! Το
συνειδητοποίησε άραγε ο Ομιλητής, του οποίου εχτιμώ βαθιά το καλλιτεχνικό έργο,
όσο απεχθάνομαι τις πολιτικές του «κωλοτούμπες», από τις οποίες μια υπήρξε και η επωδός, που
ανέτρεψε το εθνικοπατριωτικό μέρος της ομιλίας του…
Ο δεύτερος των ομιλητών έμοιαζε σα να τα είχε χαμένα…
Ο δε τρίτος ήταν προτιμότερο, κατά την ταπεινή μου γνώμη,
να έλλειπε από το συλλαλητήριο. Έχει στη
διάθεσή Του άλλο σπουδαίο προμαχώνα. Τον Άμβωνα. Σπουδαιότατο Βήμα, εν πολλοίς,
μη χρησιμοποιούμενο κατά το παρόν. Ούτε προς κατήχηση του χριστεπώνυμου ποιμνίου.
Ούτε προς χρηστοήθεια του Λαού. Ούτε προς εθνική
στήριξη του Ελληνισμού…
Θυμούμαι χρόνια περασμένα. Κάθε Κυριακή τους Θεολόγους Καθηγητές των Γυμνασίων στους
Άμβωνες των Ναών της Πόλης μας. Τον Κων. Δρακωνάκη στη «μικρή Παναγία». Το Σπύρ. Θυμιανό στη Μητρόπολη. Τον Κων. Πωλογιώργη στους Αγίους Τέσσερις. Άστραφταν και βροντούσαν οι Άμβωνες των
Ναών του Ρεθέμνους στα τότε!! Πολλοί πήγαιναν στη λειτουργία και για ν’
ακούσουν το κήρυγμα συγκεκριμένου
Θεολόγου. Τώρα όμως η Κυριακή δεν
είναι πια ημέρα αφιερωμένη στον Κύριο,
αλλά στο Μαμωνά…
Το δε Σάββατο,
παραμένει αργία και για το Δημόσιο…
11.2.2018, Κυριακή των Απόκρεω. Καλά να
περάσετε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου