Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

Γρηγορείτε και Προσεύχεσθε


                                           Γρηγορείτε και Προσεύχεσθε

 

                      Η απαγόρευση (!) των Αποκράτικων εκδηλώσεων ήταν μια «πρόβα» του κοστουμιού, που ράβουν για τη Χριστιανική Εκκλησία. Όχι πως είναι, γιατί δεν είναι  Χριστιανικό έθιμο το παγανιστικό καρναβάλι. Αλλά σαν καθιερωμένο Κοινωνικό έθιμο έκαμαν δοκιμή σ’ αυτό, για να εχτιμήσουν τα ποσοστά των κοινωνικών αντιδράσεων.   Και σαν είδαν ότι πέτυχε, έστω και μ’ ελάχιστες   διαμαρτυρίες θιγόμενων συμφερόντων, ως στέρηση ενός Κοινωνικού εθίμου, τώρα προχωρούν με όπλο τον κορονιό να επιβάλλουν και Θρησκευτικές απαγορεύσεις, με παράλληλες τροποποιήσεις, τάχα υγιεινού χαραχτήρα, αλλά ευνοϊκού για  εκκλησιαστικές μεταρρυθμίσεις...

Πριν προχωρήσω θα ήθελα να τονίσω πως είναι υπερβολικός ο θόρυβος που γίνεται γύρω από την εξάπλωση και τη δράση αυτού του εργαστηριακού παράγωγου, που ονομάζουν κορονιό ή κάπως έτσι. Ο θόρυβος αυτός είναι παραγγελιά τρομοκρατίας. Η υπερβολική προβολή του κινδύνου, που προέρχεται από την προσβολή του κορονιού, που ασκείται από την οργανωμένη προπαγάνδα ορατών συμφερόντων στρέφεται προς την  παγκόσμια  οικονομία, και στοχεύει σε παγκόσμια ύφεση και στέρηση.  Προηγήθηκαν: η γρίπη των πτηνών, η γρίπη των χοίρων, η ασιατική γρίπη κ.λπ. κινδυνολογίες, που έπληξαν συγκεκριμένους στόχους, για λόγους οικονομικούς και όχι μόνο.  Πουλήθηκαν και πουλιούνται εκατομμύρια εμβόλια και μάσκες, που επέφεραν κ επιφέρουν  τεράστια κέρδη σε συγκεκριμένες φαρμακευτικές  εταιρίες. Ποιοι ευνοήθηκαν από αυτή την αρπαχτή; Μήπως μεταξύ αυτών βρίσκεται ο «εφευρέτης» κι ο ένοχος διασποράς του ιού;

  Με αυτό δεν πρέπει να θεωρήσετε ότι αψηφώ τον κίνδυνο. Ότι προτρέπω την Κοινωνία να μην πάρει μέτρα προστασίας. Όχι! Αλλά καλό είναι να είμαστε νηφάλιοι. Να μην υποκύπτομε στην κατευθυντήριο προπαγάνδα.  Και να ελέγχομε τις συκοφαντικές φήμες και τα πραχτορεία κατασκευής και διασποράς κινδυνολογίας, τρομοκρατίας και φθοροποιών «ειδήσεων».

Η Κυβέρνηση απαγόρευσε τα καρναβάλια, δήθεν για την προστασία των Πολιτών. Δεν απαγόρευσε όμως τις ποδοσφαιρικές εκδηλώσεις. Δεν απαγόρευσε το συνωστισμό στ’ αστικά λεωφορεία και στο μετρό. Δεν απαγόρευσε τις αεροπορικές πτήσεις, τις αφίξεις επιβατικών και κρουαζιεροπλοίων. Δεν έκλεισε τα λιμάνια, που διαχειρίζονται Κινέζοι, άνκαι ο κορονιός έκαμε την εμφάνισή του πρώτα στην Κίνα. Αυτό δημιουργεί στην Κοινωνία υποψία πολλών διαστάσεων. Υποψία, που δικαιολογεί η εισαγωγή από τρίτες χώρες του ιού. Υποψία κατ’ επιλογή  στόχων, που θέλουν κάποιοι να χτυπήσουν και προβάλλουν προσχηματικά την προστασία της Κοινωνίας από τον ΙΟ. Και μεταξύ των στόχων αυτών είναι κ η Ορθόδοξη  Εκκλησία όπου κι αν υπάρχει, ιδιαίτερα όμως στην Ελλάδα.

 Η  πρώτη βδομάδα της Μεγάλης Σαρακοστής πέρασε. Θέλομε ακόμη άλλες  έξι, για να φτάσομε στην Ανάσταση. Όμως, φαίνεται πως υπήρξε κ εκφράστηκε «ανησυχία» για πιθανή μετάδοση του κορονιού από την κοινή Λαβίδα=κουταλάκι, με την οποία προσφέρεται η Θεία Κοινωνία στους πιστούς. Άκουσα, όμως  κατά τις ειδήσεις  στις 6.3.2020,  την Καθηγήτρια λοιμοξειολογίας του Παν. Αθηνών κ. Ελένη Γιαμαρέλλου να δηλώνει, προς τιμή της, ότι  «τα άτομα που θέλουν να κοινωνήσουν δεν πρέπει να φοβούνται. Από τη θεία κοινωνία δεν μπορεί να μεταδοθεί ποτέ μικρόβιο.» Κι αυτό γιατί δεν το επιτρέπει η Θεία Παρουσία κ Επέμβαση,  κατά τον καθαγιασμό των Τιμών Δώρων, ύστερ’ από προσευχή του Ιερέα, που τελεί το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας.     Κάποιος κουρουνιός της προπαγάνδας θα πρότεινε ίσως να καταργηθεί αυτού του τρόπου η μετάδοση Σώματος κ Αίματος Χριστού, και να προμηθευτούν οι Ναοί κουταλάκια μιας χρήσης, όπως ακούστηκε, μετατρέποντας έτσι τους Ναούς σε φασφουτάδικα και τη Θεία Κοινωνία σε φραπεδάκι! Σε λίγο θα γίνει άλλη πρόταση, από άλλο κουφιοκεφαλάκη. Και τελικά, θα καταλήξομε στην πρόταση, που θα λέει ν’ ακολουθούμε το παράδειγμα της  Ρωμαιοκαθολικής και της  Προτεσταντικής ομολογίας, και να κοινωνούμε με ΟΣΤΙΑ! Δηλαδή άζυμο ψωμί, όπως είναι άζυμη κ η λαγάνα. Οι  λαϊκοί θα παίρνουν από τον Ιερέα μόνο όστια = Σώμα , ενώ οι Κληρικοί και οίνο = Αίμα. Δηλαδή – Δηλαδή, βήμα προς βήμα, πάνε να εξομοιώσουν την Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού με τις Ομολογίες που προανέφερα, με όχημα την ανησυχία για μετάδοση του κορονιού!  Θα πρέπει όμως να παραθέσω πως κατά το 10ο μ.Χ. αιώνα επιβλήθηκε στην Ορθοδοξία η Κοινωνία =Μετάληψη, με τον τρόπο που εκτελείται και κατά το παρόν. Οι δε Απόστολοι έκοβαν κομμάτια ψωμί και τα έτρωγαν, σε ανάμνηση του Μυστικού Δείπνου, ύστερ’ από κοινή προσευχή

Καταλάβατε που το πάνε και ποιος είναι ένας από τους σκοπούς  και στόχους της «εφεύρεσης» του κορονιού;  Συμπαράσταση,  στην ταχύτερη  Ένωση των Εκκλησιών, στην οποία και θα συντελέσει;

Ένα μέτρο ακόμη για την δήθεν προληπτική προστασία της Κοινωνίας από τον κορονιό, θ’ αποτελέσει η πιθανή απαγόρευση  Εκκλησιασμού των Ορθόδοξων Χριστιανών, ενόψει της Εβδομάδας των Παθών και της Ανάστασης του Σωτήρα μας Ιησού Χριστού.  Για να δούμε.  Θα μηχανευτούν ακόμη κι αυτό; Θα τολμήσουν και την κατάργηση των Ακολουθιών των Παθών και της Ανάστασης ή απλά θα τις αναβάλλουν και θα  τις μεταθέσουν «εν ευθέτω χρόνω»; Έτσι, ώστε να βρουν  τον καιρό για πιθανή πρόταση ταυτόχρονης και ομοιότυπης τέλεσης  των Ιερών Ακολουθιών από την Ορθόδοξη Εκκλησία και τις διάφορες αιρετικές Ομολογίες. Έτσι, ώστε να διευκολύνουν την «Ένωση σε μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία» κατά το τυπικό μέρος. Το δε Δογματικό, που είναι και το ποιο σημαντικό και ουσιώδες, δεν θα το συζητήσουν, αλλά θα το αφήσουν να πήξει μέσα στην Πανθρησκεία. Οπότε τι χρειάζεται και σε τι ωφελεί η επίλυσή του;  Για την προσβολή του …Ποντίκαλου του «αγίου» Βατικανού και της «υπεραγίας» Αβινιόν; Και της «αγίας» ψευτιάς, κατά την οποία κι ο Πέτρος τάχα ίδρυσε την Εκκλησία της Ρώμης, που ποτέ δεν πάτησε τα πόδια Του σ’ αυτήν;…

Δυστυχώς  υπάρχει μεγάλη έλλειψη ήθους, ύφους και ύψους  Αποστόλων και γι’ αυτό επικρατεί εκκωφαντική σιωπή εκ μέρους του Κλήρου και του Λαού, μ’ εξαίρεση τα παπαγαλάκια της Τηλεόρασης και μέρους του Τύπου, που τονίζουν κ υπογραμμίζουν την έλλειψη αυτή

                                ellinikhsalpigga,  Κυριακή της Ορθοδοξίας,  8.3.2020

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου